lördag 22 september 2007

internet funkar ej

Jaha nu är de lördag igen och jag har inte bloggat på länge, sitter nu vid brorsans dator tack vare att ja inte har något internet hemma, så att nu vet alla varför ja är så osocial, de bara braka ihop när vi fick hem telefon. Men de ska förhoppnings vis vara klart till veckan.

Men de händer inte så mycket i mitt liv, igår var vi och bowla jag å dennis å johan på våran 9 månaders dag, det va kul. Jag fick en stor bukett röda roser av honom på dagen när han var hemma på lunch. Han är så go min söta sambo.... Bowlingen gick väl inte allt för bra för mej men desto bättre för dennis han fick sex strikar på rad, och ja o johan fick kämpa för att få två hihi.

Nej nu ska ja åka till svärmor och umgås lite

5 kommentarer:

Anonym sa...

särskrivning.....

Anonym sa...

när vi fick hem telefon.
Hmm särskrivning eller vad? :P

Anonym sa...

jag menade "förhoppnings vis"

Carro the one and only sa...

ja tycker ni är jätte elaka

..Carl-Astrid sa...

jag älskar dig även om du stavar som en kratta..