tisdag 9 oktober 2007

Tillbaka

Nu är jag tillbaka....
Eller jag har varit här länge, va bara internet som inte ville funka. Till Lisa och Pontus så är ja dålig på att skriva, men förra inlägget va ja trött och satt vid Pontus dator som inte ville som ja. Jag har jobbat en hel del på sistonde är ledig idag men sen jobbar ja ända tills på lördag den ska bli skönt å jobba lite, men de sliter på ryggen ganska bra....

Har börjat med träningen oxå och de går väldigt bra, springer nu mer 2km på 15min det har minskat massor, men ja ska springa de på 10 min utan problem. undra om det någonsin kommer gå. Det är tur att Pappa vill hjälpa mej med de.

Den 31 åker jag och Dennis på en mini semester, vi ska åka på kryssning till åland det är bara två dagar så men det ska bli skönt att de bara ska vara vi för engång skull =)

Nej nu måste jag plugga lite jag har Historia A prov på torsdag får se hur de kommer gå då...

2 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

välkommen tillbaka...

Emma sa...

Ja du är dålig på att skriva :) Du är ju aldrig på msn så det är inte lätt för en annan å veta hur du har det :)