lördag 13 oktober 2007

<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag är tillbaka men ändå skriver ja inget.....

Nej jag vet dax att skärpa sig Caroline, men jag har jobbat massor denna vecka och på kvällarna när ja kommer hem, är jag så himmlans trött så då orkar ja inte sätta mej här...

Men det har inte hänt så mycket i mitt liv, Dennis den klanten har spelat innebandy så han går å haltar omkring just nu. Han går lite med kryckor i bland oxå för att det gör så ont.
I torsdag så gjorde jag prov i skolan,och jag hoppas att det gick bra. Tror de gjorde de, får se. Karin min fröken är borta denna vecka som kommer så vi ska ha grupparbete, och vi komvux fick om Iran. Någon som vet något om Irans historia???? Jag kan då inget får hoppas att det finns nått på datorn man kan söka på...

Jag och Dennis har precis ätit en jätte god middag, klyft potatis och fläskfile, jätte romantiskt va det med massa ljus. Jag älskar honom så mycket. Det finns inga ord som någonsin kan berätta vad jag känner för honom. Jag är då glad att han fick mej att in se att han va den rätta för mej. Jag ska berätta om det en annan dag.

Puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e så underbar.. e så lycklig att jag fick dig å inse att du skulle välja mig! Älskar dig mest av allt! kyssar i mängder Din/Dennis!