onsdag 5 september 2007

Onsdag, med stort O

Gud va sämst ja är på att blogga,blir inte så ofta men de är inte så många som läser heller så de är väl ganska lungt....

idag är de onsdag och efter onsdag kommer torsdag smart tycker ni eller hur?
Å på denna underbara torsdag kommer min allra bästaste vän Lisa till mej, lr ja jag å min allra bästaste smbo ska hämta henne i karlstad men först ska ja(vi) göra en miljon saker innan...
Vi ska på IKEA jag har längtat så efter att gå dit ja till och med drömmer om att gå dit =)
och allt va ja ska köpa där.
Sen måste vi till bervik å kolla lite, sen måste vi till blitema enligt Dennis och ja ska på toysandrus(hur stavas de??) sen ska vi till våxnäs å där ska vi på Barnenshus å på jysk. sen ska vi till stan å hämta Lisa å i stan ska vi vara innan 16,41 för då kommer hon aaaaaaaaaa

Förstår ni att ja känner mej lite stressad.
känner mej bara stressad av att skriva allt detta hihi
Men nu måste ja hjälpa min sambo att laga mat hej hopp gummin snopp

Inga kommentarer: