söndag 2 september 2007

Lisa

Nu har de varit helg igen å vi har inte gjort så mycke. vi har mest varit hos mamma å pappa för farmor å farfar kom dit. Så vi fira pappa några dagar försent bara, men han fick en sådan där draught master. Sen spela vi kort å hade trevligt ätit massa smörgåstårta.

Snart är de torsdag, då ska ja till IKEA med min älskling sen ska ja hämta min underbarste vän Lisa de ska bli såååååååå kul att hon kommer. Vill att de ska vara onsdag lr nått nu så vi snart ska hämta henne......
Men de blir ju inte så bra iallfall de för ja har inte städat ett dug å de kanske ja måste innan hon kommer =)

Nej nu ska ja överfalla min sambo å se om han vill mysa =)

1 kommentar:

..Carl-Astrid sa...

du behöver verkligen inte städa för min skull!!!! jag är inte så noga med det vettu väl... åh det ska bli så skoj.. jag vet inte vad ja ska ha med mig.. ända jag har kommit fram till är att ja måste ha gympaskorna med mig för våra promenader. Sen fundera ja på om ja skulle ta med mig filmen holiday som ja har lånat av Katta. Jag vet inte vad tycker du?? ja får se om ja hinner se den innan torsdag.. jag längtar så efter dig.... men du kommer få nått som liknar en fjortis på speed hos dig hela helgen!!!! =D