tisdag 18 september 2007

Tisdag

Ja idag är det Tisdag, det va ett svårt ord att skriva blir bara fel hela tiden. Det innebär Friskis och Svettis med syrran å pappa, om nu syrran skulle med. Hon har ju faktiskt varit på rättegång idag.
Men annars får ja väl gå sj då, det är ett sådant roligt pass med Kina. Ett bas pass är det och det är så mycket skojigt vi gör på det, det har blivit lite mer dans inspererat denna termin å det tycker jag är skit kul. Måste i väg och köpa mej ett nytt tränar linne bara, för mina är så fula. Dennis kommer bli glad när ja säger det hihi. Dennis ska jag dra med nästa torsdag på Friskis och Svettis för då är de rygg och de behöver vi båda två gå på, får se va han säger att vara med på de kan vara riktigt intressant att se på iaf hihi, nej då nu ska ja försöka vara snäll mot honom. Men det är ganska kul att se på killar överlag när de är på Friskis och Svettis, de har ju som vi alla vet lite svårt att göra flera saker samtidigt. Så att röra både armarna och benen åt olika håll och på olia vis kan ju vara lite svårt hihi. Men nu när pappa varit med två terminer så börjar det funka att göra olika saker med armar och ben ibland ska ja väl säga hihi...

Ja som sagt va det tisdag idag, och vad händer i mitt liv då. Bra fråga ja ska gå en promis och hämta bilen, tycker den fortfarande är torsbys snyggaste är jätte stolt ägare till den hihi, som ni ser är den ju det eller hur?

Den står på Dennis jobb så jag ska ta den av honom, och sen ska ja handla. Och sen kolla när jag ska jobba nästa gång och lite sådant. Sen får ja väl hämta honom på jobbet.

Jag skriver lika mycket onödigt som Alex Schulman http://blogg.aftonbladet.se/14002

Men han är en bra bloggare.
Nej nu ska jag ut i solen

1 kommentar:

..Carl-Astrid sa...

ne du i den nivån är du inte va... då måste man blogga iaf tre gånger per dag.. =P

undrar på om ja ska se över mina kromosoner för ja kan inte röra armar och ben samtidigt