torsdag 20 november 2008

släkt

I natt när jag skulle sova tänkte jag som vanligt på massa onödigt som jag inte ska göra;)
Men jag tänkte på om mina kusiner och jag skulle ha en kusin träff iaf på mammas sida så skulle vi vara 19 kusiner när alla är födda som är på g och här är alla.
Morfar(Åke) var gift med Mormor(Gerda) De fick 3 barn Karin, Bernice och Göte Morfar gifte om sig med Ingrid och de fick 2 barn Monika och Pia

Moster Karin
har 7 barn
Mia,Micke och Linda har en pappa som heter Åke
Madde och Isse har en pappa som heter Anders
Lena och Erik´s pappa heter Ragnar (som Karin är gift med nu)
Mia har en man som heter Henrik(tror ja) De har 2 barn (kommer ej i håg va de heter)
Micke har en sambo som heter Anna De har 1 barn som heter Linus
Lindas man heter Benny (tror ja) De har 2 barn (som heter nått jag ej vet)
Madde har en sambo som heter Henrik och de ska få en liten tjej i april
Isse vet ja inte så mycket om
Lena och Erik såg jag när jag var 12-13 typ alltså typ 10-11 år sen

Bernice är gift med Anders och de har 3 barn
Camilla, Caroline och Pontus
Camilla har en sambo som heter Martin och de har 1 dotter som heter Amelia och en som ska komma i februari.
Caroline har en sambo som heter Dennis och vi har 1 barn på väg som skall komma den 22/11-08
Pontus är singel vad jag vet iaf

Göte är sambo med Liljan och de har 3 barn
Christoffer,Daniel och Theresé
Christoffer har en flickvän (sist jag hörde något iaf)
Daniel är singel
Theresé likaså

Monika har 2 barn och ett på väg i april
Robin har en pappa som heter Micke
Lucas har en pappa som heter Peter och är pappa till den nya(monikas sambo)

Pia har 2 barn och ett på väg i februari
Alexander och Isac de har en pappa som heter Anders
Barnet som är på väg har en pappa som heter Henrik(som är pias sambo)


Nu undrar ni säkert varför jag har delat med mej om detta de är för att min släkt är så stor och jag har noll koll på alla känns de som. Men nu ska jag hitta på nått vettigt kanske blir lite lussekatter dag hihi
Puss Puss

5 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

Vad tror Camilla att hon får då?

Carro the one and only sa...

en tjej tror ja

Anonym sa...

Hehe vi är en stor släkt. :P Mias ungar heter Paulina och Tindra och Lindas Liv och Kajsa. ;)

Anonym sa...

Hehe vi är en stor släkt. :P Mias ungar heter Paulina och Tindra och Lindas Liv och Kajsa. ;)

Carro the one and only sa...

ja just de ja så heter de