lördag 29 november 2008

5 dagar






Nu har hon äntligen kommit vårat troll. Det blev en liten prinsessa med namn Ida Elvira Jansson.
Den 24/11 ville hon komma ut. Vi åkte till Karlstad så vi var där till 9,30 lr nått och va då bara öppen 3 cm. Trodde jag skulle få åka hem men de tyckte jag skulle vara kvar å gå runt lite. Så de gjorde vi va å åt lite i cafeterian sen gick vi upp tillbaka på rummet log där en stund innan BM kom in å fråga om ja ville duscha å de va skönt. Sen strax innan 14 så börja ja få jätte ont ringde på BM så ja skulle få lustgas å de fick ja gud vilken underbar uppfining ;) 14.00 så bytte de BM mitt i när de börja bli mest jobbigt dålig planering. Men när de väl kommer in så är de jätte underbara BM som sa åt mej att jag fick börja krysta om ja ville, å de va ju världens dummaste fråga. Klockan 14,53 är våran prinsessa född så allt gick fort å bra BM frågade om ja verkligen va första gångs föderska ;P

Så nu är vi hemma och bara njuter av vårat snälla troll som nästa aldrig gråter nöjd med livet och sover väldigt bra på nätterna.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! :D

Anonym sa...

Vad roligt. :D Grattis till sötnosen. Nu längtar jag bara ännu mera efter våran lilla. Kramar. :)

..Carl-Astrid sa...

lite för stor tröja.. =P

Anonym sa...

hej carro ville bara gratulera:) vad fin hon är:P kram från ida i gamla sp3

..Carl-Astrid sa...

baj dä väj måste jag säga att de va trevligt att få se ögon...

Pluppen & Pluppan sa...

Grattis grattis till lilltösen!

Anonym sa...

Grattis till söta tjejen!

Anonym sa...

Grattis! Søt hon ær. Lycka till med allt.