torsdag 6 november 2008

6/11 v.37+4

Jag är så trött, mår illa och känner mej typ alldeles sjuk. Varför ska man behöva må så här? varje dag frågar de alltid nån hur länge är de kvar? när va de du skulle ha? oj de är inte så länge kvar då... osv de är rätt uttjatat man kan bli lite less på folk ibland, vet att de menar väl men när man mår så här så orkar man inte alltid med de.

Jag var sur, ledsen och grinig i går kände mej som världens ensamaste så ja skicka mess till Dennis å skrev att jag inte vill vara ensam mer och hur mycket jag älskar honom. Då va han så söt å skrev detta mess:
"Jag vill inte vara utan dej min ängel. Utan dej skulle mitt hjärta å liv gå i tusen bitar precis som om man släpper ett glas i marken. Innan jag träffa dej trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva de här, jag trodde inte kärleken fanns för mej, men nu har jag dej å dej släpper jag aldrig. Du är mitt liv, det är du som får mitt hjärta att slå och blodet att pumpa. Jag älskar dej å trollet mest av allt och bara er. Saknar er så att de gör ont. Länktar till i morgon då jag får komma hem till er massa miljoner kyssar å kramar"

Tror ni jag kände mej mindre ensam efter detta grät som en gris efter jag läste det. Han är så underbar och han är min vet inte vad jag skulle göra utan honom.


Nej måste försöka diska lite ha det guld Puss Puss

2 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

tillochmed jag snyftar, eller vad då "tillomed jag" jag läcker ju som ett såll jämt... jag är så satans blödig!

Anonym sa...

Snart är det ju över för din del tänk så ist. :) Själv har jag mått så sen början och mår så fortfarande, fan om det inte går över något då kommer jag aldrig mer vilja ha barn. Var till läkaren idag får se om jag åkt på urinvägsinfektion nu också. Great..... Kramar.