torsdag 20 november 2008

39+4

Ja då va de bara 3 dagar kvar tills det ska hända, men jag tror inte riktigt på de. Även om denna vecka har varit väldigt mysko.
Började med att i lördags fick jag världens huvudvärk mådde illa och hade de skit jobbigt, vi ringde förlossningen och de ville att jag skulle höra av mej igen om ja inte fick i mej något men de fick jag och sen orkar ja sova. Hade även huvudvärk på söndag men inte så farligt i måndags mådde jag jätte bra nästan oförskämt bra ;) Men sen i tisdags va ja helt dö i kroppen orkade ingenting så ja ringde BM och fick komma dit å kolla blodtrycket och de va lite för högt så jag blev hem skickad på vila å komma tillbaka på onsdag å då fick ja träffa docktorn å de sa att jag skulle hem å äta alevdon å vila, och komma tillbaka idag.
Så denna vecka har jag sprungit hos BM som bara den. Igår hade jag väldigt mycke sammandragningar men inget mer än så, idag känner ja mej mest slö de gör lite ont och de trycker neråt, så de kanske är på g lr så är de bara inbillning ;)

Puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer nog snart ska du se. :) Kul att du har bloggat igen. :D