måndag 24 november 2008

40+2

I lördags va ju den stora dagen, ingenting hände.
Dennis har varit ute och vallat mej hela helgen känns de som ;) är skit jobbigt å gå just nu men sakta men säkert så kom vi framåt tog ungefär 40 minuter att gå till mamma å pappa som brukar ta typ 20.
Igår vid 20 så åkte Dennis å jobba vid 20,30 typ så börja ja få känningar men tänkte att de är väl som vanligt när han åker de ger sig snart.
Det har fortfarande inte gett sig så detta resulterar i att vid 03,15 ringde jag förlossningen de sa åt mej ta alvedon en blöt varm handduk och gå å lägg dej ring senare om de blir värre.
Jag ringde och väkte Dennis som nu är på väg hem och snart hemma tror ja, tycker så synd om han, han han inte mer än dit innan han skulle hem igen. Skulle väl vara typiskt att detta ger sej nu när de bara har hållit på hela natten, men som de känns just nu så gör de någ inte de. *AJ*
Så förhoppningsvis gott folk ploppar jag bebis idag ;)
Puss puss

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller alla tummar vi har...! Linton väntar såååå på en 08-a kompis...!!!!

Kram o lycka till

Fam. Nilsson

Anonym sa...

Ohh!! Vad roligt. Lycka till! :D Kramar.

..Carl-Astrid sa...

jag trodde nästan du gjorde det igår när du va online på msn men inte svara

..Carl-Astrid sa...

åh din dumme fan, varför skriver du sånt... ja har ju inte sovit på två nätter nu kommer jag ligga och va nervös för dig inatt....

Emma sa...

Håller tummarna :D

Anonym sa...

Grattis till Elvira kusin. :D

Anonym sa...

Grattis till lilla söta Elvira...! Linton skickar blöta pussar till henne!

KRAM

..Carl-Astrid sa...

imorn ska jag få se mina favorittjejer!!! längtar... kommer bli världens längsta dag,,,

Anonym sa...

Grattis grattis till din lilla flickan! Lisa har skvallrat och visat bild, hon är ju suuuupersöt! Grattis!