söndag 30 december 2007

30:e december

Jaha så har det varit jul.
Vi har varit i Dalarna lr iaf i Lima, hos min morbror. Har varit jätte härligt, men det är lika härligt att åka hem igen =)
Fick en hel del paket till och med morgon paket av tomten, ni kan aldrig gissa vad de va i......



Våra förlovnings ringarallt känns så himlens bra är så glad att jag får uppleva det här trodde aldrig ja skulle finna mig någon överhuvudtaget så står han bara där, en nyårs kväll förra året. Inte för att vi blev tillsammans då det tog iaf 21 dagar till innan vi blev tillsammans å jag är såååå glad...

i morgon är de nyår så då blir de kalas får se hur dö ja är på tisdag annars kanske de kommer en blogg då med lite kort =)

nej nu ska ja överfalla Dennis i soffan puss puss

2 kommentarer:

Emma sa...

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Grattis gumman... :-) Så jävla glad jag blir.. det är verkligen ni två.. Gott nytt år... kramar

Anonym sa...

Hehe ja klart jag menade dig. Grattis grattis på er. :)