måndag 3 december 2007

3:e december

Hejsan
Jaha du har denna härliga månad börjat, jag älskar december. Den är så härlig, man kan räkna dagarna till jul utan att bli knäpp, man får tända massa ljus, och på söndagar får man tända ett nytt.
Ja jag vet jag är som ett barn, men jag älskar julen. Se allas glada miner när de öppnar paketen å bara sitta runt granen å mysa. Å hela vägen fram till jul å bara få längta å se alla julskyltningar å alla tomtar och alla som har gjort fint hemma. Å all vacker julmusik. Det är ju bara snön som fattas å det är ju lite tråkigt att inte den finns längre.
I morgon ska ja baka lite tänkte jag. Får se om de blir något ätbart... men jag hoppas på de ;)

Vi var å julhandla i lördags i karlstad, så nu är ja klar med alla julklapparna, föutom till Bo. Ska kanske ge något mer till syrran å Martin om ja kommer på nått. Annars är ja klar det är så skönt.


Puss puss