torsdag 29 november 2007

inge jobb

Inge jobb idag för mej inte, mådde inte alls bra i morse men tänkte att de någ går över men inte då. Men jag är INTE gravid jag lovar för alla som vill veta. Får se om de blir någo jobba i morgon då.

Va ska man göra idag då, få se nu igentligen skulle ja behöva städa men vem orkar de.

Jag läste nyss ut en skit bra bok En flicka som kallas Alice med Kristin Hannah å den va skit bra jag grät så tårarna spruta, och snoret ran. Va mysig ja är va =)
Men den är verkligen värd att läsa. Läs den...

puss puss

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha så alla tror att du också är gravid? Välkommen i klubben kusin. :P

Carro the one and only sa...

jasså du med,men ni har väl ändå varit tillsamans ett tag lr?

Anonym sa...

Haha ja vi har varit tillsammans i två och ett halvt år snart. Men han vet inte hur han vill eller han vet men han tycker att det känns som att han inte växer upp. När han bodde hemma så gjorde hans mamma allt och nu gör jag allt. Hehe men men visar sig väl men som det känns nu så kommer vi vara tillsammans iaf. :) Hur kommer det sig att alla tror att du är det då? :D

Carro the one and only sa...

det suger lite i magen efter ett litet liv. Jag vet inte riktigt men de tycker väl att det är dax snart

Anonym sa...

oki så du/ni vill ha barn då? :)
Hur länge har ni varit tillsammans då?

Carro the one and only sa...

Japp de vill vi men kanske inte än vi har varit tillsammans ett år den 21 januari

..Carl-Astrid sa...

jag kanske har umgåts för mycket med Sara men dina stav och gramtiska fel är för mycket för att ja ska låta bli att reagera.

Nog stavas med O!!!

"vi får se om det blir någo jobba imorn" jag vet inte ens vad ja ska säga om det här meningen. "vi får se om ja ska jobba imorn" alt. "vi får se om det blir något jobb imorn"

Anonym sa...

Hehe men som en vän till min sambo sa "vill båda ha barn dröjer det inte länge innan hon är gravid" kanske därför alla tror att du är det? Men mjo jag tror att jag håller med dig ett år är inte så länge som alla tror.Man bör nog ha hållt ihop längre tycker jag iaf. :)

Carro the one and only sa...

jaja men det är min blogg så låt mej skriva som ja vill, du vet oxå att jag har dyslexi så vi kan väl skylla på de.