måndag 26 november 2007

Farfar

Hallå!!!
Nu har det varit en väldigt kort helg igen, förstår inte hur den kunde gå så fort. Men vi var ju till farmor och farfar så det va ju kanske därför. Farfar fyllde ju 75 år så det blev massa firande med massa folk. Av oss fick farfar en resa till sälen, vecka 2 med alla oss. Så massa skid åkning den veckan =)

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, men snart är det ju jul. Och jag har inte köpt en enda julklapp börjar bli lite jobbigt det där. Men vi ska ju till karlstad i helgen, så jag hoppas att de bli lite paket då. Känns som om det va jätte länge sen jag å dennis hade en mys morron på helgerna. Det har varit väldigt mycket nu, men det kanske kan bli till helgen. Det är ju ändå 1:a advent.

Nej nu måste ja åka å jobba puss puss

1 kommentar:

..Carl-Astrid sa...

jag är skit stressad över jag inte är klar med julklapparna....