tisdag 20 november 2007

Äntligen

Så äntligen har mitt internet kommit tillbaka.
Det känns så skönt att kunna gå ut på nätet när man vill och så.
Men nu måste ja tänka va har ja gjort sen sist jag skrev. Jag har jobbat massor, och det är alltid kul för se är ju pengar. Sen har jag varit hos Lisa i bålsta i några dagar vi hade trevligt va kul att se henne igen, men blev dålig på fredan så ja åkte hem på lördan de känndes lite trist när hon fyllde år den dagen, men hoppas att ja inte förstörde så mycket av hennes dag. Men det jobbigast av allt var att vara utan Dennis, har någ aldrig skrivit så mycket sms till honom. Men det bästa va att när jag kom till karlstad stod han där å vänta på mej, det pirra i hela kroppen när jag såg honom. Va så härligt att krama om honom.
Nu bor vi i våran nya fina lägenhet, å vi trivs så bra. Det känns lite som att bo i ett litet hus, det är så skönt.

Så såg det ut först








Sen blev det så här om ni kollar uppe i hörnet så ser ni tapeten.
Annars går de ju bra att se på min lilla prinsessa Amelia

2 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

ne gjorde du nått annat än att messa han alt. prata med han i telen? =P

Carro the one and only sa...

jaja men iaf, är du sur lr?