måndag 17 december 2007

17:e December

Så nu har även det 3 ljustet tänt, det betyder alltså att det bara är en vecka kvar till jul. Men vad har hänt den här veckan då??????

Då ska vi se inte så mycket jag har jobbat en del, Dennis har jobbat som bara en massa över tid denna vecka med. Men när jag prata med han i morse sa han att det bara va 46 timmar kvar innan de är jullov, så de räknar ner nu hihi...

I helgen har vi umgåtts med Johan och med min svärfar på kvällarna. Johan åt hos oss på fredag kväll det var planerat så, så blev de lite öl, cider å vin. Sen vid 02,00 typ gick vi å la oss, när Johan äntligen hade åkte hem =). Sen på lördag va ja uppe med tuppen för jag hade lovat min syster att följa med till karlstad, och att jag skulle vara hos mamma innan 08,30 han precis. Så det blev inte så mycket sömn den natten. Va i karlstad hela dan med henne, Mamma å Amelia. Sen va ja jätte trött å hungrig när ja kom hem, å då hade Dennis inte fixat någon mat så det var bara att åka å handla nått att äta, å Johan kom så han fick lite mat, så det blev mer cider å öl på lördan med. Men jag gick å la mej innan Johan hade åkte hem va så jävla trött. Sen igår var vi å leta julgran i flera timmar, det va inte lätt att hitta nån. Men vi fann en tillslut, hemma hos Dennis mamma =)

Nej nu måste ja åka å ge lite blod till bättre behövande, ha det guld puss puss

Inga kommentarer: