måndag 10 december 2007

10:e december

Gud va fort december går, det är redan den 10 december det betyder nobeldagen, iaf för mej. Ska se på tven ikväll å se om de får någon god mat och har några fina kläder.

Igår hade Amelias dagis lucia, det va jätte sött även om de inte sjöng så mycket. Amelia stod mest längst fram på scen med ryggen åt publiken å kollade på sin vänner. Men jag fick någ till något bra kort där, ska lägga upp de sen är hos syrran just nu.

Helgen hade jag å dennis sett fram emot lungn å inte göra så mycket förutom på söndag då. Men på fredan va jag med min kära svärmor i karlstad, sen på kvällen åkte vi till johan å va där såg på idol som va skit bra rätt person vann. Sen åkte vi väl hem, tänkte att vi skulle få oss en lång härlig sovmorgon på lördan, men det började med att vi 5 så snarka Dennis så jävligt att jag va tvungen att gå å lägga mej i soffan, å där sover man ju inte så skönt. Men jag orka väl sova där tills 8,30 lr nått då ringde fonen, det va johan som skulle komma å hjälpa oss med garderoben. Så det va bara att gå upp, å johan kom å hjälpte oss. Sen vid 15 va det hockey så vi åkte till johan å såg på den åt lite mat å skulle ta det lungt med en öl, cider å lite vin. Men vid 20,00 snåret kom det folk så det blev en jävla fest i stället. Det sluta med att vi hamna på idet å dansa loss lite. Skit kul va det, men mådde inte allt för bra igår bara. hihi

nej nu ska ja åka hem puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe dagarna brukar inte bli som man planerar. :P