söndag 6 januari 2008

Sälen 6/1-08

Ja då va vi i sälen ska vara här en hel härlig vecka, har varit sjuk sen nyår typ så därför har ja inte bloggat. Men nyår va kul ja va väldigt full bara va ner med en gamal klassis å hämta min svägerska, å det ska man inte göra när man är så full ja spydde hur mycket som hellst...
Men kul tror ja ja hade iaf hihi det lät så dagen efter iaf hihi...
vi sov hos Johan å va vi mådde allihop dagen efter, men kul hade vi när vi låg där i sängen å prata om nyår.....

Nu är vi i sälen å ska åka massa skidor om ja orkar med min förkylning, kanske lite skoter oxå hihi det är kul de de skulle du prova Lisa H ;)

Ska uppdatera senare i veckan om ja orkar på kvällarna puss puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul. :) jag har fått reda på att min gudfar har en stuga i jag tor det var sälen så jag och henric ska åka dit sen nån gång kanske nästa vinter. :) Du/ni kommer till pajala när mamma fyller 50 va? :)

Carro the one and only sa...

vem är din gudfar då? nej ja tror inte de det är för dyrt tror ja mamma kanske åker upp

Anonym sa...

Min gudfar heter Lars Holmsved tror inte att du vet vem han är. :) Oki mehe så dyrt är det ju inte för mig och henric fram och tillbaka med tåg går det på ca 1500. Fast skulle vara ännu billigare med buss. Men tråkigt om ni inte kommer. :(