söndag 19 augusti 2007

En liten lista

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej göra bort sig i tven de kan ja någ en då
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren
Brukar du sjunga i duschen? Japp de gör ja =)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Handboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? mm
Vad är viktigast för dig? Mina älsklingar och min familj
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa mej oss ett hus
Vad är det bästa med julafton? Att alla träffas
Tänker du mycket på ditt utseende? Nja inte så mycke kanske skulle bry mej mer
Vad får dig att slappna av? Min soffa
Tänker du ofta på sex? Ja de är väl klart
Är du skyldig någon pengar? Inte va ja vet
Är du mörkrädd? Nej
Vilken färg är snyggast? Blått
Tycker du matte är svårt? Om de är
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej så länge man trivs i de kläderna man har spelar de väl ingen roll va man har.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Semester
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Vid 10 typ
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Min boxningsäck, lr mina plattor
Har du piercing? Ja i öronen
Bråkar du och dina syskon ofta?Nej, men min bror skäller ofta på oss
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Dennis
Läser du ofta böcker? Ja
Vad föredrar du för sorts filmer? Ser de mesta
Vad slösar du mest pengar på? Bra fråga, mat skulle tro, lr skor =)
Vill du gifta dig? Så klart, stort i en kyrka
Vill du ha barn? Mm iaf två
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? CSI
Vilka länder har du varit i? Norge, Danmark, Tyskland, Bulgarien
Vilka husdjur har du haft innan? katt, hundar och papegojor
Solar du ofta? Ja men har svårt att ligga still länge
Är du bra på att laga mat? Nja
Var badar du helst? I vattnet
Vad dricker du för alkohol? cider eller vitt vin
Vad använder du för droger? Våran kärleks drog
Vilka djur är du mest rädd för? Grodor
Vad tycker du om monarkin? bra.
Vilka språk kan du? Svenska tror ja, engelska ibland, och lite lite spanska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? någon gång, de är väl de ja gör mest hela tiden
Vilken kändis är hetast? Bra fråg har aning
Gillar du att dansa? Jag älskar att dansa
Vad har du för klädstil? Snygg
.Är du flygrädd? Ja när de åskar
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Solero
Tror du på ett liv efter döden? Jag tror på nått men vad vet ja inte
Vilket kaffe sörplar du helst? Ingen
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericson
Vill du gå ner i vikt? Mm nått kilo
Vad har du för personlighet? Go och gla, kexchoklad
Har du varit deprimerad? finns de nån som inte varit de
Tror du på livslång kärlek? Ja den har ja funnit
Vad äter du helst när du ser på film? Ostbågar...
Lever dina föräldrar tillsammans?Japp de gör de
Har du tandläkarskräck? ja de är så jävla dyra
Har du någon gång haft självmordstankar? Absolut, men det tror jag alla har nån gång
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Morgon
Vilken hårfärg har du naturellt? Blond
Är du beroende av något? Dennis, Lisa och min familj
Hur ofta motionerar du? Så ofta som de går

Jaha nu vet ni lite om mej oxå =)

2 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

smör, smör, smör.... du är inte alls beroende av mig.. nu ska ja sova*!!

Anonym sa...

Jag skäller väl inte på er? (A)