onsdag 15 augusti 2007

15/8-07


Så vem är jag??

Ska försöka svara på de
  • - älskar min Dennis
  • - älskar mina vänner (Ja Lisa du är med)
  • - körkortinnehavare
  • - jobbar som vikarie på fritids och på spa i sunne
  • - ganska känslig
  • - snäll (hoppas ja)
  • - tatuerad (två stycken)
  • - älskar att shoppa (hellst skor, fråga min sambo)
  • - utbildad till servitris
  • - moster (till min prinsessa Amelia)
  • - får oftas som ja vill (lite bort skämd)
  • - har svårt å bestäma mej vilken färg ja vill på håret
  • - hus sökande
  • - oftas glad (när ja inte har min mens)
De va de ja kom på ida

2 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

jag vet vad som är konstigt med dig
du gillar inte avokado och cola

Carro the one and only sa...

måste mana vara konstig för de =) men det är tur att du tycker om mej iaf ;)