torsdag 16 augusti 2007

Ge mej ett jobb


Börjar bli så less på allt som kallas jobb just nu
Jag vill oxå ha ett jobb inte bara gå in som extra,
jag vill oxå veta vad ja ska göra varjge dag.
Jag vill oxå få en månadslön och veta hur mycke ja har att röra mej med.
Jag vill inte leva på Dennis, men de känns som om de är de ja gör.
Jag är så jävla trött på spa, för de är så hemsk personal (oki inte alla men många)
De har gått ner sig som fan från i våras bara.
Jag vill inte behöva åka massa mil bara för att ja ska jobba.
Jag vill ha ett jobb i Torsby.

Nu tycker ni säkert att ja är lite löjlig men ja hatar verkligen att allt måste gå ut på pengar
Utan pengar klara man sig inte, ganska löjligt igentligen.

1 kommentar:

..Carl-Astrid sa...

förstår vad du menar, det är så knäckande psykiskt att inte veta vad man får för lön osv