tisdag 21 augusti 2007

Hej

Hejsan alla glada
Idag har ja och min älskade sambo varit tillsammans i 8 månader, vi har bott ihop i 5 månader.
och ni vet inte va underbart de är. Jag är så glad att jag har honom vet inte hur jag skulle klara mej utan honom. Men hoppas att vi får ett hus tillsammans snart, för de skulle göra mej ännu mer glad.
Hoppas att alla har de lika bra som ja för de tycker ja verkligen ni ska ha.
Ska lägga in en liten dikt till min älskling så ni förstår hur ja känner för han.

Jag trodde att jag hade mist förmågan att älska,
att känna kärlek som inte var ett spel.
När alla bara svek mig,
och sa att allt jag gjort är fel.
Men när dina händer slöt sig om mina,
när dina ögon sa sanningens ord.
Då visste jag var jag hörde hemma,
då kände jag mig inte längre ensam på vår jord.
Du kysste sakta mina läppar,
och lagade mitt hjärta som gått i kras.
När du ömt och försiktigt rörde mig,
som om min hud vore utav glas.
Med ögon så bländande vackra,
och ord som får en ängel att sjunga i mitt bröst.
Så får du mig att åter vilja leva,
och inse att din närhet är det enda som kan ge tröst.
Ty din kärlek betyder mer än livet,
min kropp och själ är endast din.

4 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

men va fan, ja svek aldrig dig!!!

Carro the one and only sa...

nej de gjorde du inte. och de är ja jätte glad för

Anonym sa...

Skrev du dikten? :|

Anonym sa...

mehe kusin diken har du tagit från mig. :P hehe. hoppas allt är bra.
kram kram madde.