onsdag 5 mars 2008

Åå härligt med en lista

Instruktioner: Ta din mobiltelefon och gå igenom telefonboken, och vips:

Har du kysst nummer sju? Japp jag har kysst David

Har du träffat nummer nio i veckan? Nej tyvärr va de ett tag sen jag träffade Emilia men skulle gärna vilja göra de snart igen

Älskar du nummer tio? Älskar kanske ja inte gör dej Emma A men jag tycker om dej iaf =)

Är nummer elva en sötnos? Nja kan ja väl inte säga om dej Emmis men ganska fin är du ju

Är nummer femton en bästis? Jag kan väl kanske inte säga att mitt hem är min bästis men ja tycker de är ganska skönt att vara hemma

Har nummer sexton gått i samma klass som du? Nej Ida är ett år yngre än mej, men vi har hängt en del

Brukar du hänga med nummer nitton? Ja en hel del har jag å Lilja hängt, härlig grabb de.

Är nummer tjugo bra? Ja Lina är bra, den bästa tjej till Thomas

Gillar du nummer tjugosex? Jag ja gillar Lottis

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Japp Maria som ja går i skolan med här gift och har barn så ja hon har ett förhållande

Har du någonsin legat med nummer fyrtiofem? Även om ja inte vill erkänna de men ja Simon å jag har legat med varandra

Arbetar du med nummer femtio? Nej jag jobbar inte med min svärmor

Jag kan tycka listor är roliga, så ta å kopiera denna ni som läser och gör den så får ja se hur de gick för er om nått stämmer
Puss Puss

Inga kommentarer: