torsdag 13 mars 2008

13/3

I Fredags sa Dennis upp sig från en fast tjänst, han ska börja jobba med Hans-Erik de är just nu i Ludvika och ska vara där tills Augusti sen efter de vet vi inte om han får nått mer. Så nu kommer jag att få vara själv måndag till torsdag sova helt själv. Det har jag inte gjort på över ett år förutom när jag va hos Lisa då men vi vet ju hur jobbigt det va. Jag vet inte om ja kommer att klara av den första veckan den kommer iaf vara värst även om ja vet att det inte är så många dar, han börjar veckan efter Påsk och då är de ju bara tisdag till torsdag så de är ju inte så många dar men iaf. Men vårat förhållande kommer att stärkas inte gå utför som en del verkar tro och hoppas att de ska göra.

I morgon åker vi till Farmor och Farfar de ska bli skönt att få komma bort från denna håla lite och bli ompysslad =) Dennis kanske klara av att sova en hel natt nu när vi åker bort så kanske han kan tänka på nått annat än jobb. Vi ska försöka få hjälpa Farmor å Farfar med deras ved om de inte är allt för stöniga som bara gamla människor kan vara=) Nej nu ska ja gå å läsa lite, alla som läser min blogg nu måste skriva en kommentar. Puss Puss

3 kommentarer:

Emma sa...

Ha de bra hos farmor o farfar.. Det går nog bra för dig när Dennis är borta på jobb :D

Anonym sa...

Det är nog ingen fara att vara själv några nättre. :) Ha det så kul hos farmor och farfar. :D

Emma sa...

Dax å uppdatera :P