måndag 4 februari 2008

Ja du

Såg att de va ett tag sen jag skrev nu men det har hänt alldeles för mycket saker i min familj just nu för att jag ska kunna ha tid med bloggen kanske inte så bra men iaf.
Jag vet inte ens om de är så många som läser den. Men ibland kan de ju bara va bra att ha den för att tömma sina tankar lite.

För tillfället tänkar jag jätte mycket på barn, jag vill ha barn. Ibland vill jag ha nu ibland vill jag vänta tills jag är utbildad klar. Men vem vet de kanske tar mej 10 år att blir polis och 10 år vill ja inte vänta på att få barn. Jag vill va en ganska ung mamma till mitt första barn, va jobbigt de är med livet hihi....
Jag vet att även Dennis vill ha barn snart jag vet att han skulle bli överlycklig om han fick bli pappa, även han tänker mycket på de, men han vet inte om han skulle komma bli en bra pappa.
Varför kretsar våra tankar så mycket om barn någon som vet?

Puss Puss

4 kommentarer:

Emma sa...

Du försvann så fort från msn :p Hann ju inte skriva ngt.. men jag fattar var du menar.. går perioder då jag bara tänker på barn också...

Anonym sa...

Jag tror att de flesta par går igenom en sådan fas. En av anledningarna till att jag och Henric inte har börjat ännu är för att man vet ju att barn är dyrt och jag vill ha ett helt fast jobb innan jag ger mig in i nått sånt. Känns som att man gör mycket för sig själv och barnet genom att planera lite iaf. :)
Ska du med till Pajala?

Carro the one and only sa...

Nej ingen av oss kommer göte å theres å daniel kommer men inte av våran familj. mamma ska åka upp någon gång i somar till karin de allt ja vet
men du får hälsa till min moster

Anonym sa...

oki vad tråkigt hade varit kul om ni också kom. Då hade vi typ varit alla släktingar. :P Men men. :)Det ska jag absolut göra. :D Hälsa mina släktingar du med hehe. :D