måndag 25 februari 2008

25/2

Jaha fan va de går bra för mej med detta uppdatera det. Men det har varit en ganska händelse rik vecka. Lisa å Jimmy fick lägenheten och jag är så glad att hon ska komma närmre mej. Mamma har även fyllt år så vi har firat henne lite, hon fick ett överkast av oss, funderar på om även jag ska köpa ett likadant de va så snyggt.

Sen har jag sökt jobb på hotell björnidet här i Torsby jag jobbade i lördags va ganska tråkigt för farmor å farfar var här men de gick bra iaf. Sen va vi till Hans-Erik å såg på film å den var skit dålig. Sen va det söndag å då väckte min bror mej han ville ha skjus hem så ja var å hämta han, skjutsa hem honom å åkte hem å gjorde frukost åt mej å Dennis vi åt i sängen å hade de jätte mysigt.

Så var vi ute å gick med Mamma, Pappa, Pontus, Farmor och Farfar, dan gick väldigt fort igår förstår inte att den alltid gör de....

Idag har jag skickat in ansökan till Polisskolan får se vad som händer i sommar =)
Nej nu ska ja ut å springa
Puss Puss

Inga kommentarer: