måndag 18 februari 2008

18/2-08

Oj oj nu va de länge sen igen...
Vet inte hur ja ska göra för att skriva mer någon som vet???

Jaha nu har det börjat med Polis Högskolan oxå, har börjat sökt. Idag har jag gjort syn testet klart godkänd. Tycker jag är bra. I morgon ska ja göra simprovet och de ska jag väl oxå klara av hoppas jag, simma kan jag ju, och hämta en docka har jag gjort förut. Så det ska jag klara sen är det bara att skicka in och göra högskole provet sen får vi se om de blir något mer denna gång. Hoppas Hoppas....

I helgen gjorde vi väl inte så mycket tror ja. På fredan låg vi mest i soffan å såg på tven, sen kom Dennis pappa, å prata lite.
Sen på Lördan va vi med Hans-Erik till Karlstad, han skulle bara köpa en toa stol och sen åka hem igen. Men vi hade då ingen toa stol med oss hem utan en massa andra saker. Va ju ganska kul att de blev så.
Sen va vi till Johan å åt mat å såg på mellon va inte så bra tycker ja.
På söndan va vi oxå hos Hans-Erik han skulle ha hjälp att få upp sakerna han hade köpt och ha hjälp med att få upp Disel så Timo va tvungen att komma oxå det såg ganska kul ut.

Puss Puss

4 kommentarer:

Emma sa...

Om du får flera kommentarer kanske du skriver mer :D

..Carl-Astrid sa...

va fan är det på bilden???

Carro the one and only sa...

ja kanske de emma. På bilden står dennis timo och hans-erik och ska få upp disel ur en tank, de ser ganska kul ut.

..Carl-Astrid sa...

ja nu tror jag att ja börjar fattar hur det hänger ihop