måndag 15 september 2008

Marknad

Jaha va har hänt sen sist.

Den 9/9 fyllde Simon i hlf 23 (han fick ett mess iaf)
Den 11/9 fyllde min svärmor 50 va där å fira henne lite fick lite smörgås tårta ska ha ett riktigt kalas den 20/9 för då har även hennes gubbe hunnit med å fyllt för det gör han den 16/9 då bli han 60.

I fredags började marknaden här hemma, men märkte inte av den så mycket för jag jobbade tills 17,30 så de blev hem till mamma å pappa å äta lite mat å sen umgås med de. Sen den 13/9 (lördag alltså) fyllde min prins 24 år så fira honom lite på dagen han å ja, sen gick vi på marknaden hela dagen kändes de som. Inte alltid så lätt när man går som en anka men de gick =) Köpte mej gardiner till sovrummet, kryddor, Dennis en klocka,chips och benvärmare. Sen åt vi hos mamma på kvällen å firade Dennis, han fick wiskey en 18 årig och en 12 årig och massa lotter. Av mej har han inte fått något än får bli efter löning =P Sen va vi å hämta Johan på kvällen åkte till studion i svenneby å träffa massa folk. Vet inte men bara för att man är gravid så "får" alla ta på ens mage då. hellt sjukt de är ju tur att man känner alla som gjorde de men jag pratar ju inte med de i vanliga fall. Sen skulle Dennis och Johan in å åka karuseller å va de va tråkigt å stå bredvid å titta på. Sen gick de till faktoriet och jag åkte hem =P

På söndag så ringde Amelia och ville att Dennis skulle se när hon åkte tarantell(karusell alltså) Så vi åkte dit å fick se henne åka bandbil(brandbil) hästen och masken hon hade jätte kul =)

Nu håller min kropp att dö tror ja får ta å lägga mej på golvet med fötterna på soffan ha de bra puss puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch nej jag kommer inte tycka att det är oki att alla möjliga tar på min mage. Kanske dom närmsta och så men inte några andra. :P Kram.

..Carl-Astrid sa...

får jag känna på din mage??

A story about me sa...

jag saknar er alla enormt mkt!