måndag 8 september 2008

8/9 Amelia 3 år


Som ni ser växer magen och den börjar bli i vägen. Det är långt till fötterna det är lite jobbigt å sätta på sig strumpor men de går, men man får se till å ha tagit ett djupt andetag innan för när man böjer sig ner kan man inte andas inte jag iaf.
Är nu i vecka 29+1 magen växer som den ska och den lill* börjar bli väldigt stark när den sparkar. Dennis börjar fatta mer och mer att han ska bli pappa om han kunde skulle han hålla händerna på magen hela tiden ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

fortsätter det på det här viset så rullar du snart fram. hälsa alla jag känner kramisar

Carro the one and only sa...

å vem är du då?

Anonym sa...

om jag säger så här att du har varit hos mig när du var liten. ja tänker du det säger mig inget. men jag har sju barn, fem barbarn med ett på väg. amelia är född på min mammas födelsedag, och hon skulle ha blivit 78 år om hon levat. din mor blir 48 år nästa gång KRAMISA

Anonym sa...

Nu börjar magen synas ordetligt. :D

Carro the one and only sa...

oki moster

Anonym sa...

Ja det är det. Hoppas att allt är bra med dig. Ser så ut när man ser på magen. KRAMISAR

..Carl-Astrid sa...

tjockis!!!!!

jag drömde inatt att jag gjorde ett gravtest som va positivt...ba så du vet