måndag 14 april 2008

14/4

Jag hatar regn, när ja äntligen kände att nu ska ja gå ut å gå ja då börjar de spö regna.
Men just nu lyser solen som bara den men regnet öser ner för de.
Idag har ja varit i Oleby på skolan å jobbat riktigt kul ett PA pass och en gympa lektion å nästan i tjafs med nån elev riktigt lugn dag med andra ord hihi. Sen när ja kom hem ringde rektorn å fråga de om ja vill jobba i tre veckor på heltid där ute så ja tacka självklart ja, så nu vet ja va ja ska göra ett tag.

I morse åkte Dennis lika jobbigt som alltid att man inte vänjer sig efter så många veckor men denna vecka är han bara borta 3 nätter så de blir inte så hårt, de ska bli så skönt när han kommer hem igen hihi. Jag hade innan jag träffade Dennis svårt att får stå hur man skulle kunna älska en person så mycket efter så lång tid tänkte att de skulle väl svalna någon gång men jag älskar honom lika mycket nu som första gången han kysste mej =)

Puss,Puss

1 kommentar:

Emma sa...

Ni är så söta ihop så.. :) Så det du berättade för mig på msn kommer ju bli strålande :D