lördag 12 april 2008

12/4

Ojoj nu va de länge sen, men jag får skylla på att jag inte har haft tid. Jag har jobbat en hel del nu på sistonde så ja har varit så dö på kvällarna så ja har inte orkat.
Sen blir man ju inte så pigg på detta fina väder heller, de skulle sista bra nu med riktig vår och inte massa snöande och regnande, de känns som om denna eviga höst aldrig ska ge sig.

Jag har även klarat å göra det där jobbiga högskoleprovet, de va jobbigt att göra de en hel dag. Men de funkar ju bra så länge man bara chansar på allt =) Jag fick 37 rätt av 122 lr va de är, alltså 0,1 men de gör inget. De spelar ingenroll för polisskolan så de är lungt.

Puss,Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

men gjorde du det för skojs skull eller?

du är ju inte riktigt riktig..

Carro the one and only sa...

japp de gjorde ja