torsdag 17 september 2009

Jag & min kärlek

Vad heter ni? Caroline Lindh & Dennis Jansson
Hur träffades ni? På en nyårs fest
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 år 8 månader
Är ni förlovade? ja sedan dec 07
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Båda kör lika bra
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tror att de va han
Vem är äldst? Dennis han är 2 år äldre än mej
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling och Dennis är jungfru
Vem fyller först på året? Jag
Vem sjunger bäst? Dennis
Håller ni i handen på stan? Ja alltid
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Vad har ni gemensamt? Elvira
Blev du kär i första ögonkastet? Nej
Har ni någon speciell låt? sweet miss blue (den spelades när Elvira såg ljuset för första gången)
Har ni stora framtidsplaner? Köpa hus nått barn till
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Finland räknas de?
Vilket är ert bästa minne? Första kvällen och när Elvira föddes
Vem lagar bäst mat? Båda
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Är väldigt sällan han är hemma på vardagarna
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Samma ort iaf
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka? Sällan
Ringer eller SMS:ar ni mest? Blir mycke sms
Vilken är hans/hennes bästa egenskap? Att han är så varm å romantisk
Pratar någon av er i sömnen? Jag

Inga kommentarer: