tisdag 7 april 2009

Sjuk mm

Jaha då va de ett tag sen man skrev igen då, men nu har både ja å min älskade dotter varit sjuka. Jag har fått en släng av spy sjukan å Elvira har haft feber men tror dock att de är tänderna som spökar på henne tänk om de bara kunde spricka upp.

Jag vet inte varför ja fortfarande skriver blogg för de värkar inte vara så många som läser men de är väl kanske mest för att tömma mej sj.

Sen får ja inte glömma att Gratta min kusin som fick en POJKE igår (hon trodde hon skulle få en tjej) och även min moster Monika som äntligen fick en tjej.
Så nu har ja 18 kusiner och 6 kusin barn ( ett 7:de på väg) fan vilken stor släkt ja har. nej nu ska ja se om inte min dotter ska vakna snart. Glad påsk för ja lär inte skriva något mer innan de för vi ska till SÄLEN jippi... Puss puss

6 kommentarer:

Emma Anderson sa...

Jag läser.. :) Men du uppdaterar ju så sällan :P

Anonym sa...

Emma å jag är allt å kollar här ibland =) // Helena

Madde sa...

Var ju inte bara vi som trodde att vi skulle få en flicka dom sa ju det på ultraljudet. :P
Hehe håller med, du uppdaterar så sällan men är inne då och då. :)
Kramar.

Unknown sa...

Har du Babydagboken.se?

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
..Carl-Astrid sa...

jo då jag kikar allt in ibland..