tisdag 17 mars 2009

Gäster från dalarna

Ja nu va de ett tag sen igen men de är svårt att få sitta här när man har en dotter
som ska aktiveras.

Men helgen som var hade vi främmande från Borlänge, min kära klassis Emilia och hennes man Daniel kom på besök. de va så trevligt de körde lite fel innan de kom hit men tillslut hitta de. En trevlig helg med en massa prat om allt å ingenting. på lördan var vi å åt på kinan och sen bowla Dennis vann som alltid å Daniel kom sist hihi. Elvira va så snäll hela kvällen och acceptera allt vi gjorde. Makarna Sjöstrand blev inspirerade av våran dotter att de snart gärna vill ha en egen. de tyckte Elvira va så glad hela tiden å de är ju alltid kul att höra. Nej nu måste ja ge min dotter mat ha de bra puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Oki det visste jag inte men vi ska få en flicka och en tjej på min mammagrupp ska också få en flicka och är också väldigt svullen. Så jag tror ändå att det är lite olika, men man vet ju inte det kanske kommer en pojke iaf hehe.