måndag 12 januari 2009

...

Oki jag är nybliven mamma som inte får sova på nätterna längre så därför sover jag på dagarna därför inga inlägg.

Men jul och nyår va helt underbara vi va med min familj på julafton och vi fick allt vi önskade oss både till mej å Dennis och till Elvira. På nyår va vi i rådom men bara till 23,00 de blev för högt för Elviras små öron med så mycket folk och ett live band. Vill ni se kort från jul och nyår så gå in på facebook orkar inte lägga upp här oxå.

Elvira växer som bara den är nu 56 lång och 5135 g så mat finns det allt. Som jag nämnde i början så har hon vänt på dygnen vet inte hur vi ska kunna vända detta tillbaka. Så de är mycket sova på morgonen för mej när hon har somnat om igen. Annars är man vaken typ fram till 03,00 lr senare. Så när Dennis kommer hem från jobbet så brukar jag få sova ut men de fyra nätterna tills han är hemma kan vara lite jobbiga. Men jag har börjat städa å fixa när ja ändå är vaken så de blir ju rent å fint ;)
Nej nu är hon vaken å vill ha lite mat ha de bra Puss Puss

2 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

jag är så himla ledsen att jag inte kunde komma till dig den här veckan och hjälpa dig...

Anonym sa...

de verkar som om våra brudar har samma dygnsrytmen...Emma har inte riktigt förståt att de är när solen lyser man ska vara vaken...inte till månsken..hoppas allt är bra annars. Kram Helena,Jimmy,Emma